lørdag 28. februar 2009

Borsdager og hjemreise : )

Nå e eg i Stavanger :) gosh, d e lenge si, har kje våre her siden jul :P

Har kje rokke og skreve di siste dagene fordi d har skjedd ganske møye : P
Miriam hadde borsdag den 26. :D (altså to dager si). Nattå t 26. sov eg nesten ingenting fordi meg, Christine Cecilie og Sindre sko opp kl. 6 for å baka t Miriam. Eg va så nervøs så eg sov ikkje ein time i strekk ein gang den natta (sov, våkna, sov, våkna). Eg va redd for at Miriam sko hørra alarmen eg hadde på, at eg ikkje sko hørra alarmen eller at me ikje hadde egg.. d hadde våre katastrofalt! :P Men klokkå blei 6 og eg skrudde av alarmen me ein gang og meg og Christine klarte å snika oss ut uden at någen våkna : ) Cecilie kom å henta oss ;D

Så stakk me ner og lagte någe så egentlig sko ver brownies men siden me ikje hadde panna t d så blei d lagt i muffinsform: Browniemuffins :D Me vekte Sindre og stakk opp og gjekk inn og sang for miriam :D me hadde gaver me (to hobbysjokolader, ein godt-og-blandet pose (snop), ein pakke q-tips og ein dvd :D )

D skjedde mer utpå dagen me masse koselige ting t Miriam men d kan du lesa på hennas sia http://www.prinsessemiriam.blogspot.com/ (når hu legge d ud :P)

så.. igår... då va d hjemreise.. :P eg sov kje særligt den nattå heller og eg va dau på skolen ittepå.. :P men drit i d, hadde planlagt å sova i bilen på vei t Tysvær :P I kristendomstimen bestemte di seg for å synga for di så har borsdag i ferien og eg har borsdag i mårå.. :P (shit! eg har borsdag i mårå ?!) eg har våre litt trist for at eg ikje sko få den fine borsdagssangen me masse lyd og liv fra kongshaug men nå fekk eg an :D d va kjempekos ^^ herlige klassen min :) <3

Så reiste me hjem. Itte maaasse hade-klemmer og go feri satte Miriam, Christine og meg oss inn i bilen t far t Miriam og kjørte mot Tysvær. Eg tog då bussen videre fra Aksdal t Stavanger der eg kom på buss me Øyvor, Marianne og gjengen :D love deg, va kje stille i den bussen når Øyvor, Marianne og Carina havne samen : P Så va eg hjemma :D kjempekos og eg fekk treffa kjeresten t bror min! :D visste kje han hadde d ein gong XD bler lide oppdatert når en havne på internatskole og ikje komme hjem før kver 2. måned : P

I dag har Martin og Karianne borsdag! :D :D <3 Eg e gla i di to ^^

OG! I dag ska eg få se søstårå mi igjen!! :D :D <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar