fredag 20. februar 2009

Lerere som kan merr enn å bare lera fag :)

Av og t bare miste eg motivasjonen t å spela.. Eg lige å spela men av og te... Mandag for 2 uker si hadde eg sangtime me rektor, som alltid.. Men d så va spesielt me denne gangen va at an tok et kvarter lengre enn normalt x)
Rektor har våre i England ganske lenge så me har hatt vikar : P (ikje at eg har hatt så mange av hennas timer x) men d e ein aen sak :P) Så i denne timen her begynte han me "Ja nå e det lenge siden. Fortell fra den siste måneden; koss går det? Koss har du det?" D sko han kje sport om X) ærlige meg seie jo at eg ikje har hatt d så bra og då ville han ikje at me sko synga den gangen, heller snakka.. Ska kje gå i detalj om ka så va gale men eg fekk någen bra svar eg vil få ut som og kan hjelpa for andre : )
Eg har ein tendens t å tenka siinnsykt negativt om meg sjøl og henge meg bare opp i di tingå eg dride meg i og d dårliga eg gjørr om dagen. Det vil kje rektoren min ha någe av :P Eg lagte ein avtale me han om at kver dag ska eg trekka fram någe positivt eg hadde gjort den dagen og någe positivt andre har gjort for meg : ) genialt! særlig for meg så har d vanskeligt å gå og tenka positivt om meg sjøl heila tiå : P
Så kom det og ut av meg at eg ikje eide så mye spilleglede akkoratt då.. Då sa han någe så eg aldri har tenkt på før

Å spille e på engelsk, to play som e på norsk igjen: å leke :) Eg har myssta litt spilleglede fordi d har blitt litt mye press og masse stress me øving og sånt men rektor sa at eg ska ha d gøy me musikken. Stresse eg og tenke eg negativt kan eg bare legga ner instrumentet me ein gang; då får eg kje någe udav d.. Men hvis eg tenke at d ska ver ein lek, at eg ska ha d gøy me d (selvfølgelig, litt stress må d jo ver, ellers lere eg ingenting :P) og tenka positivt om at øving gjør mester :D d e kje meiningå at eg ska klara alt me ein gang, d e derfor eg øve ;D D har Patrick, min kjære kornettlerer og sagt; "Me e her for å øva, drit i om du spele feil, d e derfor eg e her"

På mandag va d fyssta spørsmålet eg fekk av rektor; "Ka positivt har du gjort i dag? Ka har någen andre gjort mot deg?"

Digge rektoren min :D Digge alle lererene mine fordi jaffal di fleste (hvis ikje alle) e her for oss :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar