søndag 1. mars 2009

Young and Sweet, only Seventeen :D

Eg lige starten på denne måneden :P :) d har kimt i mobilen min i heila dag (går blir d vel men eg skrive som om d e 1.mars :P) me meldinger og samtaler der folk synge for meg og ønske meg gratulere me dagen ^^
Cecilie og Anneli va di fysste så sa gratulere ve å ringa kl 12 og Sindre va den fysste t å senda melding ;D konge d : )

D va sånn eg våkna i dag; av ein melding av Jorunn (så og hadde borsdag i dag :D og Britt Linn ^^) og når eg såg på mobilen hadde eg 4 nye meldinger : ) Eg sto opp og nere kom mor og ønska meg gratulere me dagen ^^ me planla å baka kaker så me kjørte ut t Shell for å kjøpa litt godt t familieselskape eg sko ha :D d selskape blei bestemt ganske fort (i 15:00-tiå dagen før :P). Vel hjemma igjen begynte mor, Anette og meg å laga kaker og dansa og synga for full hals ;D rå folk di der ^^

Seinare kom Cecilie og Johnny og neste eg huske e at eg satt og såg på tv når d ringte på.. :P mor åpna og eg tenkte kje merr øve d før någen stappe håve inn dørå og ska ha tak i meg.. d va MIRIAM!! :D fy fillen eg stokk! d va FANTASTISK :D :D <3

Så fekk eg gaver og :D

* iPod-lader
* DVD: CSI: NY sesong 1
* snop
* sekk t PC-en
* penger

Alt dette va på ønskelistå mi :D (ikje snope då men hallo! d glømte eg å skriva på listå ;D) tuusen takk! :D trenge alt samen ^^

Når d va kaketid fekk eg meg ennå ein øverraskelse :) me begynte og legga fram kaker og eg holdt på å dilla me någen servietter. Når eg kom inn på kjøkkenet sto yndlingskakå mi på bordet! :D Tante hadde lagt den t meg uten at eg visste d ^^ d va konge :D

Festen, meldingene og mobilsamtalene fortsatte og varte t klokkå 11 om kvelden :) då stakk eg opp på facebook, og guriland (faktisk XD); 99 nye notifications : P "den-og-den har skreve på veggen din" så nå har eg såde fram t klokkå 1 og svart på absolutt alle så har skreve på veggen min :P tok insane lang ti og eg e nesten stolt øve meg sjøl : P men d va kjempekoseligt at folk skreiv sette stor pris på d ^^

så nå e eg altså 17 :D hørres dritstort ut : P og den 3. mars e Eivind 19 ! d e verre XD

Telefonsamtaler i dag:

- Cecilie og Anneli kl 00:00
- Miriam (og vennene hennas)
- Halvard (så va på skitur XD)
- Ole Malvin
- Marianne
- Eivind
- Sigurd
- Cecilie (så va på flyplassen. Hu ska t Tyrkia! Go tur! <3)

Elske telefoner :D d va kjempekos ^^ og masse meldinger :D takk for at dokk har huska på meg ^^ e så fornøyd me denne dagen :D alle har våre me og gjort an knallkjekk ^^ <3

I mårå ska eg få besøk av Une og Anette i frimenutte deiras :D kanskje Audhild og Carina og ;D Glede meg t å se di igjen! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar