fredag 20. februar 2009

Miriam, den Beste! <3


Kjære Gud

Eg takke deg sykt for at EG va så heldig at eg fekk komma på rom me Miriam.! Hu e så herlig og snill :D hu e liksom alles venn og derfor e eg så stolt øve at eg får ver hennas beste ^^ Takk Far, for at me komme så godt overens og blir aldri lei kverandre : ) om morningå e me ikkje akkoratt snakkesalige men då e d så greit å veda at d e bare fordi me trøtte ;D Me kan "krangla", me kan sloss, me kan diskutera og me kan le oss i hjel, me kan oppføra oss så idioter og ver di mest særiøse på jord, SAMEN :) Takk for at Du e så gla i oss begge at du lot oss komma på rom me kverandre :D I går hjalp eg hu me gangvask, takk for at me kan gjørr sånn uten å føla at me må ha någe igjen :) me vett at me stola på at den eine ville hjolpe den andre når den trengte d ^^ og omvendt :D me kan ver der for kverandre :D og d konne me ikkje gjort viss me ikje har fått någe av din godhet, Jesus ^^ Eg e HELDIG, Hallelujah! Hu e ein eg kan få snakka me om ALT, og hu e og den vennen eg kan få ver samen me når eg e me deg, Jesus :) Eg e SINNSYKT gla i den jentå og takknemlig for at hu e hu, og då e d fantastisk å veda at du e ein million ganger merr gla i hu enn meg ^^


Pass på na, Herre, ta godt vare på na og hold na på dine stier :D La meg og Miriam ver venner for alltid, til og me i Himmelen :D

Amen.

2 kommentarer:

  1. <3 Har ikke lest enda, men skal det nå :D <3

    SvarSlett
  2. NÅÅÅ har eg lest :D

    AMEN!!

    Meg og deg for evig og alltod skatt <3

    I LOVE YOU!!!! ;******************

    SvarSlett