søndag 15. februar 2009

Utrolig Koselig Helg ^^

D va ein utrolig koselig Valentines Day på lørdag :) heila helgå har våre koselige :)

Meg og Miriam har nå såde og mimra ka me gjor på fredag, den dagen va heile vekke fordi d skjedde så mye på lørdag :P

Fredag:
Me hadde komp.timer i Engelsk og såg utrolig morsomme filmer på youtube om stereotyper (Italy vs. Europe og sånt :P). Seinare gjekk meg, Miriam og Øyvor t butikken og ittepå bada me i sjøen.. GRUSOMT!
Itte me hadde dusja og sånt kom Pål Andreas opp han va her t udøve kvelden. Ole Malvin og kom og me viste d me hadde sitt i engelsken t Ole og han viste oss ein film på ein halltime så ikje hadde någe poeng.. d va waste men ganske morsomt x)
nå kveldstiden kom gjekk me fort bort, lagte oss kvelds og Miriam, Pål og Carina tok kveldsen me tebage og spiste den mens me såg film :)
og så la me os HALL 11! på ein fredag! :O vett kje ka så feila oss men me va drittrøtte :P

Lørdag:
Kjempekoselig Valentinsdag! Bryr meg kje særlig om selve Valentinsdagen men dagen i seg sjøl som ein vanlig lørdag har våre konge:) Eg fekk invitasjon t komfen t systårå mi og takka selvfølgelig ja ^^ itte middag sko me g og Miriam egentlig t butikken men me endte opp me å stå og kasta snøball på Thomas i 2. : P han e ein KONGE fyr ;D me kom oss t butikken og på vei hjem snakte eg me mor : P dritmorsomt! d e så gøy når hu e stressa : P hu seie så masse tull då. haha :P Men kjekkast va d å hørra stemmen hennas igjen :)

om kvelden skjedde d meste koselige :) eg gjekk å øvde mens Miriam gjekk å vaska opp i Granhaug :P (d trengs xD). Seinare kom eg og då begynte me å laga kvelds; Taco og muffins :D Me fyrte opp 2 filmer og hadde d veldig koseligt me alt; telaging av maden, spisingå og filmene, støvsuga (Thomas støvsugde kjøkkenet 100 ganger: P hans sitat: "ka sko kvinner gjort uten menn og støvsugere ?!" XD), paprikakasting på Rune så låg på sofaen :P (han har skada seg i begge håndledd mens han va på ski så han va pretty much handikappa :P stakkar :P) og masse aent.. måtte og hjelpa Rune og ta på sko, dritmorsomt :P

på vei tebage gjekk me innom villaen der de fortalte at de hadde gjort masse koseligt ^^

Søndag:
har kje gjort ein dritt.. :P såde på dataen og snakt me Nils-Ottar :P veldig koseligt :) eg har hatt som mål å reisa t Afrika siden barneskolen og han (og någen andre 3. klassinger) ska d neste uga ! :D ville verme men han trua me å setta meg igjen i savannen.
så sko eg laga videodagbok: "Norsk kvinne i nød"

"Ja, dette e då dag 1 i savannen der eg i dag har rømt fra 1 løve, 2 krokodiller, satt meg på ein kakerlakk og blitt angrepe av sånne maur-ting. Nå ska eg sova men eg regne kje me å våkna i mårå. *rasle bak i grase* Oh no! Ein løve! *begynne å synga Gud er så glad i meg* Eg vil bare hilsa t Norge og hilsa t Nils-Ottar Gjerde og sei at eg e gla i han! *blir spist*"

sånn bler altså skjebnen min hvis eg reise.. : P Eg tror eg holde meg i Norge...

2 kommentarer:

  1. Haha!!
    Dere har det kjekt ;D
    LØRDAG VAR ELSK! Du er flinsk, saktt <3

    SvarSlett
  2. hehe Kongshaug vettu; ikkje særiøse ein plass :P
    kjempeflink, e kje så vanskelig å skriva x)
    du e digg <3

    SvarSlett