onsdag 25. februar 2009

Vennene mine!

Eg seie d sikkert 100 ganger t kver enkelt av disse men eg kan kje sei d nok! Eg sette så UTROOLIG stor pris på vennene mine, både de eg har på haugen og di utfor ^^
Miriam har ganske rett, koffer tenke eg negativt om meg sjøl? d må jo ver NÅGE positivt me meg siden eg har så mange gode venner :D Di e der når eg har d tongt men di e der liga mye når eg har d bra og e kjempegla :D di hjelpe meg både i smått og stort :D
Folk så har betydd masse for meg i d sista, både t hjelp i småting (så di ikje tenke øve eingang) og store:

- Miriam
- Cecilie
- Eivind
- Birte
- Sindre
- Mari
- Halvard
- Tormod
- Trond
- Pål Andreas

- Knut
- Yngvild
- Familien

Eg e skamgla i alle andre vennene mine og asså, ikkje misforstå :) disse har bare betydd møye i d sista.. di har hjolpe meg knallmye både i godt og vondt, bevisst og ubevisst :)

1 kommentar:

  1. <3

    Elske deg av hele mitt hjerte skatt! Du er helt fantastisk og det er bare brae siden med deg :D <3

    SvarSlett