søndag 22. februar 2009

søndag og kjeding

Jadda... Ka ska eg skriva? Ka eg har gjort? Ka eg tenke på?
Gjørr ingenting spesielt, har vert ein sløv dag i dag : P (Søndager e sløve her :P pleie som oftest å gjørr ingenting : P) Tenke kje på någe spesielt heller, bortsett fra at eg vil lesa (Ja, Carina har kjøpt bøker og begynt å lest igjen! :D)

I går va eg i Bergen me Mari og Åse : ) kjempekos, så fekk eg fiksa ting eg har gått og tenkt på og sånn :D d eg kjøpte så eg va mest stolt øve va vel bøker.. : P eg har våre dritdårlig t å lesa di.. flaut å innrømma d men... siste årå : P Har lest men ikje sånn at eg har virkelig satt meg inn i ein bok :P Så nå har eg kjøpt to:
"Mannen som faller" - av Don DeLillo så handle om 11.september
og "Where are you know?" - av Mary Higgins Clark.
Ja eg kjøpte faktisk ein engelsk bok :D Nå håpe eg eg bler litt bedre i engelsk, ellers får Livia (engelsklereren min) banka meg : P

I går fekk eg melding av Livia der hu skreiv at naboen hennas hadde dødd i brann :S d va skummelt! Tenk om d hadde våre Livia og Arnstein :S Hadde våre grusomt.. men selvfølgelig, d e kje någe kjekt at d va han heller.. o.o D skjedde om nattå, og di måtte stå ute fra 01.00 te 03.00 fordi der va så mye røyk :S
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.6491588

Øve te någe litt koseligere.. I går kveld va d jentekveld halla av jentene i 1. klasse hos Gunhild :D va kjempekoseligt : ) bortsett fra at eg va så trøtt og utslitt itte Bergensturen at eg sovna x) flaut x)

I dag komme Kongshaug på NRK :D! Kl. 17:30 e der et program så hette Åpen Himmel der koret (som består av alle kongshaugs elever:P) ska synga ^^ Me blei delt inn i 2 grupper så eg vett kje kem så ska synga ka ti eller om begge "korå" ska synga men d får me se : ) konge bler d nok vertfall :D (Vertfall for meg så kjenne alle lizzm x))

Dette blei et veldig meiningslaust innlegg : P kjede meg litt mens eg vente på Miriam : P Miriam, Mari og meg ska baka i dag :D d e jo fastelavens og då må der ver boller ;D

ein siste ting; eg vil spør om dokker vil be for di 10 folkå fra kongshaug så e i Afrika nå.. Eg tror nok di har d kjempekjekt men me må be for at d ikje må skje di någe og at di fortsatt må ha d gøy ;D

D va d..! nå ska eg lesa : P snakkast! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar