tirsdag 16. juni 2009

Speil speil på veggen der

nå sitte eg her og tenke ut koss eg ska begynna dette innlegge her :P
Har du merka at itte du har gjort någe nytt på deg sjøl (f.eks. klippt deg) går du og ser myye i speilet? =P gjelde vel kanskje mest jenter:P å fytti så eg såg meg i speilet i går x) kver gang eg fekk øye på et speil sto eg der. (Det e kje min feil d e veldig uvanligt å se meg me så kort hår :P)
Meg og Birte gjekk i heile går fra speil t speil. Hos den eine frisørsalongen t den andre speilte me oss og gjor någe nytt i kver salong :P me vett sikkert kor alle frisørsalongene i Stavanger by e nå xD. Jaja d va utrolig koselig :D va knallkjekt å begynna ferien me å ver me min kjære :D <3
Itte frisørsalongene gjekk me hjem t Birte der eg følte eg oppholdt meg merr enn normalt på gangen :P (koffer må di ha et speil i gangen????:P)
Birte sko på avslutningsfest med LIV-kurset (Leder I Vekst. Smarte meg trodde hu meinte livredningskurs XD) og eg hang meg på og fekk bli med ner og grilla og ha masse forferdelige og gøye leker :D :P Me gjekk seinere tebage t Birte og fyrte opp ein film, før me itte d tok ein titt i speilet og satt oss på bussen hjem :D D va utrolig koseligt å ver me deg Birte, du e herlig! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar