fredag 26. juni 2009

når noe ender, begynner noe nytt ;D

ja, då va siste dag på jobb i barnehagen øve.. Åh d har vert fantastisk å jobba der, treffa så masse søde ongar og snille voksne, va knallkos :)
Ein ting eg hate me barnehager e disser.. Disser tror eg e min verste fiende.. :P meg og Paniz jobba i barnehage i arbeidsuga ein gang og me hadde gansperr ittepå fordi me dytta så mange i di stygge dissene.. Gjett om eg ikkje blei ståande kver dag denna ugå og ?? -.- men men, bare ongane hadde d greit så :P

Denna helgå e d chilling! har våre så sykt trøtt pga jobb så nå ska eg slappa totalt av før eg på mandag tar av t Skjærgårds sammen me mine 4 kjære: Marianne, Sindre og Halvard! :D Skjærgårds var ei uga og eg glede meg! :D

tror eg stikke litt ud i solå eg, vil kje at folk ska bli blenda når eg står ved siå av Sindre neste uga :P snakkast!

1 kommentar:

  1. deili at du har da perspektive på slutten...
    men, praktisk eller teoretisk matte. kanskje lureinformasjon, sidan du kjenne to sindre... ven kveit!?

    SvarSlett