torsdag 18. juni 2009

At d e ferie, merkes på mange måter...

Åh d e fantastisk me ferie :P Di siste dagene har våre så digg; sove lenge og våre me folk t langt på kveld :D koseligt d :)
i går traff eg Anette og Une på Teinå og fekk treffa gode gamle toralv igjen :D så va me på eksamenskonsert t Daniel og fekk se kor utrolig flink han e :D ittepå stakk Une, Anette, Johan, Ine, Siril, Kenneth og meg for å spisa pizza der eg ittepå gjekk t Eivind og fekk se han og Kenneth igjen :D kjempekos! <3
Idag va eg me den gjengen igjen + Ola ;) me va i byen og hos Ola og seinere va meg og Une på konsert me Jåtten, Tasta og Madlamark skolekorps :D knallkjekt å se korpse igjen ^^ Itte dette gjekk meg og Une t kjerkå og hang med folke igjen før eg blei henta og blei godt fornøyd me kjøreturen min hjem :D begynne å få litt skills ;P

Eg fekk veda at eg ikkje kan komma på sommertreff neste uga.. eg fekk jobben i barnehagen så eg hadde søkt på og ska dermed begynna neste uga.. litt kjipt men men.. d går vel fint :)

Nå sitte eg her hjemma og gjørr ingenting.. Trond har gått av msn så eg har ingen å klaga t eller snakka ufornuftigt t :P
se på dette her ! x):

Trond Bond sier:
du e ikkje akkurat den skarpaste skeio i skuffen
Carina sier:
der rant d øve fra glasse asså..
Trond Bond sier:
var det dråpen som veltet glasset?
Carina sier:
ja d va d eg meinte
Carina sier:
den tog kagå for å sei d sånn
Carina sier:
: P
Trond Bond sier:
what?!
Trond Bond sier:
Hvilken kake?
Trond Bond sier:
kem tok an? =<
Carina sier:
DU
Trond Bond sier:
NAMM
Carina sier:
TYV
Trond Bond sier:
YESS
Carina sier:
min kake..
Trond Bond sier:
hahaah! TOSK!
Trond Bond sier:
lær deg å passe på tingene dine!
Carina sier:
Ler deg å bli snill !!
Carina sier:
stjeling e slemt
Trond Bond sier:
Gud har skapt meg OND!
Trond Bond sier:
ingentign kan forandre det!
Trond Bond sier:
SÅ DET SÅ!
Carina sier:
NEHEI!
Carina sier:
JOHO!
Trond Bond sier:
NEHEI!
Carina sier:
eg kan
Trond Bond sier:
JOHO!?
Trond Bond sier:
NEHEI!
Carina sier:
JOHO!
Trond Bond sier:
SYKT BARNSLIG AV DEG
Trond Bond sier:
EG SA JOHO FØRST
Carina sier:
NEHEI!
Trond Bond sier:
JOHO!
Carina sier:
NEEEEEEEEEEEI!!
Trond Bond sier:
..........
Carina sier:
dårlig taper..
Trond Bond sier:
Dårlig menneske..
Carina sier:
du tog kagå her, ikkje eg!
Trond Bond sier:
ÅJASSÅ
Trond Bond sier:
KANSKJE DU SKAL...
Trond Bond sier:
*en smiley som holder pistol mot hodet*
Carina sier:
NEHEI!
Trond Bond sier:
ÅJOHOH!


x) sånn går d når me e ein smule øvetrøtt ;) :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar