lørdag 6. juni 2009

Avslutninger

Nå nærme d seg sommar. Vere e digg og bøkene blir levert inn. Følte meg skikkelig klar t sommaren! ...men d va før internavslutningå for 3.klasse.
Alle 3 klassene hadde ein presentasjon, der med sang og presenterte t ære for våre kjære 3.klasse så, om ei uga, ska ud i den store verden. Det gjekk fint og Miriam og meg hadde tale og sånt som du kan lesa på miriam sin blogg: www.prinsessemiriam.blogspot.com. Men når me va så langt at d va 3.klasse sin presentasjon og når Arne og di sang og talte, gjekk d plutselig opp for meg: Fillen, d e bare EI uga igjen! Ei uga igjen t at eg ikkje får ha d som ein selvfølge å se di kver dag, spisa samen me di, spela samen me di og se smilå på di for di ska virkelig ut i den store verden! (eg sa t meg sjøl eg ikkje sko grina men knakk me ein gang Arne og di spelte x))
Eg vil bare sei: 3.klasse; dokk e ein herlig gjeng! Di e heldige di så får treffa dokk seinere i livet for dokk gir meining og sprer glede for alle samen :) dokk e utrolig snille og knallkule på kver dokkas måde. Dokk e utrolig lett å bli glad i og dokk komme t å bli någe stort : ) Lykke t videre! <3

3 kommentarer:

  1. DU e herli. E så gla for å ha blitt kjent me deg. Komme t å savne dåkke (og deg!) så sinnsykt masse. Du e ei BRA jenta. Lykke t t neste år. Du er hjerteli velkommen t Torborg Nedreaasgate 14 då (d e rett bak johanneskirka:p)

    SvarSlett