søndag 14. juni 2009

Alt for Carina..? ;D :P

Nå e d endelig ferie :D
På fredag va me ferdig me eksamen, ferdig me pakking og rydding og klar for reising :D Det va utrolig trist å reisa fra 3.klasse og Knut, Janne og Ingrid men eg håpe de komme masse på besøk :) d va selvfølgelig og trist å reisa fra de andre men de håbe eg nå eg ser igjen :)
Uansett.. på fredag.. itte masse pakking og hadeklemmer tog me turen fra Kongshaug og ner t Os t et Gjestetun der Anette, mor, far og Carina sko sova t lørdag :) kjempekoselig plass egentlig :) på lørdags morning satt me og spiste frokost der me plutselig bestemte oss for å bli :P
Dagen gjekk på å reisa t Amfiet og kjøpte kler, reisa t Bergen og ta Fløibanen og gå på besøk t vårt kjære søskenbarn, Silje :D D va knallkoselige dag og godt fornøyde reiste me tebage t Gjestetunet og sov der igjen ;D
I dag va d omsider hjemtur.. Me kom t Halhjem der det tok ei stonn før båden sko komma.. På Halhjem fekk eg et koseligt besøk av min kjære Trond :D Det va ein spontan båttur for han, han kom rett fra sengå og BARFØTT! :P hahaha! :P alt for Carina ? ;P
Besøke varte kje lenge men eg satte utrolig stor pris på d :D bare d at han ville ta turen ner på så kort varsel og springa fra skonå! :P :)

Nå e eg altså hjemma, har pakka ut og e klar for ferie! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar