mandag 16. mars 2009

Glupingen..

Shit eg e drittrøtt i dag.. : P Hadde matte tidligere, jobbe me marianne, og stakkar hu XD eg e skikkelig negativ når eg e trøtt, d e kje bra :P

Eg syns d e så konge å gå på skole her :) eg trives kjempegodt og d vise til og me på karakterene ^^ ein lerer sa t meg at eg aldri kom t å få bedre enn 4 i matte.. hah! han sko sitt meg nå ;D : P

På lørdag va verste dagen i mitt liv : P nesten :P Miriam hadde besøk av Hege (d va ikje negativt alstå! :P hu e dritkul ;D) og itte ein lang dag i Bærgæn stakk me opp i Granhaug for å laga pizza t kvelds.. så klarte eg å ødelegga pizzaen XD (an va go forde då :P) og gjørr prosjektoren skjeiv når Ole Jørgen hadde holdt på å få an bein :P.. men d gjekk fint og me satt og såg film og spiste pizza.. eg låg på golve og ting gjekk fint d.. :P men.. så va filmen ferige og me sko begynna å vaska opp.. så sko eg prøva å tygga og så satt kjevå fast! på ein måte.. d va dritskummelt :S du vett når d på ein måte låse seg før der komme et knekk (enten i armen, knee, kjevå eller et eller aent), sånt skjedde, bare knekket kom aldri :S va redd kjevå kom ut av ledd.. eg blei skikkelig frustrert og måtte ta meg ein tur ut for å roa nervå :P (Heldigvis har eg Tormod eg kan snakka hål i håve på, hjalp mye d (; jaffal for meg :P)
d fiksa seg ittepå då, d løsna og så knakk d bare kver gang eg åpna monnen : P men d går fint ;) :P

men d va kje slutt ennå.. : P i 00/01- tiå gjekk eg ner i stuå t 1. klasse og snakka me folk der.. og så når klokkå blei 2 gjekk eg opp igjen og då hadde miriam lagt seg mens hege va på hennas data (; eg stakk på min men der va der sånn greia eg aldri hadde sitt før.. eg trykte et eller aent og DOMME MEG, nå e heile dataen formatert.. dvs ALT e vekke! lekser, bilder, sanger, programmer, GONE! :P føle meg passe smart eg nå :P

så nå e d studietid.. eg kan ikje gjørr musikklære for eg har kje print music, eg kan ikje gjørr naturfag for eg har kje word.. så derfor e eg her : P (e litt morsomt og då :P)

men dette blei veldigt meiningslaust for nå vett eg kje ka eg ska skriva :P eg kan jo skriva at d e ei uka t vårballe ;D og eg har kjøpt meg date :P Har me min kjære Tormod og siden han ikje går på kongshaug (men ska :D) så måtte eg betala (; konge d ^^
Miriam ska me Trond, eg ska me Tormod, Sindre ska me Alice.. Fy søren, eg komme t å dø av latter :P glede meg! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar