søndag 22. mars 2009

lite ro :P

syns kanskje eg sko sagt någe positivt, for d har skjedd mye positivt denna helgå.. eller den sista vekå :P :) og så ska der skje ganske mye og,gitt!

Fredag va d vårball.. :) d blei konge! :D stressa ganske mye før og eg trodde någe kom t å gå gale men d va kjempekjekt :) fysst blei me henta av våre 2 kjære, Tormod og Trond og så gjekk me bort der d fysst va middag og så dessert og sånt :) så va d herrenes tale (av Anneli :D) og damenes tale (av Mathias :D).. utpå kvelden va d underholdning, dansing, kakespising, kåringer, latter og moro og t slutt va d nachspiel der me tok heilt av :P dritgøy :D
Konge og dronning blei Helene og Hallvard :D dritkult ;D klokkå 12 va alle dau og di fleste hadde gått så me begynte å rydda.. då va me trøtte ! :P ittepå stakk Carina og Tormod og satt seg i 1.klassestuå og snakka :) koselig avslutning på ein konge dag ^^ E gla i Tormod :) <3

Lørdag va Cecilie, Miriam og meg i byen for å ver me Stine :D Va kjempekjekt ^^ d va utrolig kjekt å treffa Stine igjen :D når me kom hjem va d kos og film i 1.klassestua (slags after-party:P) me kaker, brus, chips (d så va av rester itte ballet) og film ;) seinare va meg og Cecilie rondt omkring.. DIGGE hu der! :D

Søndag har me sove :P FANTASTISK! me har sett film og gått tur :) og så har eg bada.. :P våre me Miriam idag eg :D HU e herlige hu! <3
og så e d KM hjemma idag! korpset mitt(Jåtten skolekorps <3) står på scenen akkurat nu og framføre d di kan ;D håpe d går fint!

på tirsdag e d skidag.. d bler konge :D glede meg ^^ men når me komme hjem får me oppgave t prøveeksamen i kor/etnisk/drama.. d glede eg meg ikje så mye t..:P jaja =) går nok fint :) og oppå der har me ein aen oppgave i drama.. e litt stress å tenka på :P og på lørdag komme mor og far (forhåpentligvis :D), då e d vårfest :D skjer mye og eg suge i å takla stress menne.. jaja me ser :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar