tirsdag 31. mars 2009

Mor Schmidt! <3<3

Mor mi e konge :D hu e faktisk best!

"derfor meine eg at heila misjonssambandet bør setta seg inn t ein konsert t Kongshaug! Me trenge litt fart i det gamla, konservative greiene!"

Det begynte me at hu vil at eg ska holda meg i NLM når eg begynne på bibelskole og sånt (og d ska eg :)).. Som alltid spør eg: "koffer?" (eg har fonne ut at eg spør sinnsykt mye om d :P eg ska veda vitsen me alt eg gjørr, ellers e d kje vits for meg :P "ka e bra me NLM?" spør eg..
"siden NLM e så konservativt. Di trenge ungdom så kan få litt liv i det! Ikkje få det sånn så eg hadde det. Eg e gammal, eg kan kje gjørr någe me det, derfor trenge me ungdom som deg t å livna det litt opp! Og på Kongshaug e der så mye liv. Der e alle glad og der vise dokk at det går an å ha det gøy, synga og spela t ære for Gud! Derfor meine eg at heila misjonssambandet bør setta seg inn t ein konsert t Kongshaug!"

hahahhahaha eg DIGGE mor mi og e dritgla i na! :D <3

1 kommentar: