torsdag 14. mai 2009

Facebook

Nobody said it was easy
No one ever said that it would be this hard
Oh take me back to the start


Eg sko aldri ha facebook.. Eg sko aldri bli hekta sånn så eg såg folk blei.. Det skjedde. Ei viss person klarte teslutt (itte masse mas) å øvetala meg t å få facebook. Og nå e eg hekta. Fillen..
D e bevist at de ungdommene så har facebook ligge nesten ein karakter onna jevnaldrende så ikkje har. Det e bad. Selvfølgelig, d e sikkert ikkje sånn for alle men eg tror d e sånn for meg.. Eg vil ikkje at facebook ska avgjør mi framtid for eg vett at eg e ALTFOR hekta!
Så nå ska eg sletta an.. ...ane du kor vanskeligt d e? x)

6 kommentarer:

  1. Eg har ikkje facebook, og e gla for det.. Lykke til med slettinga;)

    SvarSlett
  2. Lukke til. Eg har tru pao deg:)

    SvarSlett
  3. Flink Carina - du klarar deg heilt sikkert! Å ikkje ha facebook frigjer masse tid som du kan bruke til andre kjekke ting. Klatre i tre og henge fox på andre sine dører, feks;)

    SvarSlett
  4. hehe takk d trenge eg :P d e bra dokk ahr tro på meg, d har kje eg x)

    haha godt poeng Runa ;D

    SvarSlett
  5. Hm, så rart. Jeg skjønner ikke helt hvordan det går an å bli avhengig av facebook, det er jo så kjedelig :S Men lykke til hvert fall :)

    SvarSlett
  6. har ikke facebook, jeg, nettopp fordi jeg har sett at det har blitt den nye hobbyen til mange. Hadde det i begynnelsen, men så deaktiverte jeg den. Ble altfor hekta. Teit at det ikke går an å slette, egentlig. Lykke til:D Du er forresten sinnsykt drittKUUUUUL:D

    SvarSlett