onsdag 13. mai 2009

Nok en studietime

Koss kan d ha seg at kver gang me ikkje har lekser, DÅ har eg lyst å gjørr lekser? (Ikkje ellers :P) nå sitte eg her i studietimen og har null å gjørr.. zero, nada, ingenting! harkje lekser og eg kan kje se på Sindre spela Mario for han har reist t Tyskland samen me de 5 andre så og har tysk i klassen (+ 10 i 2.klasse). Såe.. Jah..

I går va eg og såg Hannah Montana på kino :] va egentlig litt bra,bedre enn High School Musical og bere enn Hannah Montana episodene så går på Disney Channel.. Me va ein gjeng på 10 stk fra 16-18 år og me trodde me komme t å sitta mellom ein gjeng me småonger men der va faktisk eldre personer der og :P Me gjekk fysst rundt i byen og kjøpte sko og ditt og datt og så tok eg hål i øyrene! :O :P håpe d går bedre enn d gjekk forrige gang vertfall x)

I mårå får me vita om me komme opp i engelsk skriftlig i eksamen :S Hvis ikkje e der stor sannsynlighet for at me komme opp i naturfag.. (engelsk! PLEASE!!) Der e 6 stk så komme opp i et eller aent.. me får se om eg komme opp.. hvis eg gjørr kan eg kje gjørr någe aent enn å ta d me et smil :] (sjøl om d friste veldig å ikje gjørr d :P)

Nei eg får vel kjeda meg videre, se om eg finne på någe å gjørr.. Tanken streifa me å øva på musikklære, gehøret mitt suge :P får se om tanken får viljen sin (;

1 kommentar:

  1. du faor trøste deg med at da e ikkje sikkert du kjem opp i noke i da heile tatt:)

    SvarSlett