mandag 11. januar 2010

De er nå litt søte da..!

Jeg har to herlige brødre! Ja okei da, han ene er ikke bror-broren min, men det eneste som mangler er at vi har ikke samme foreldre! Vi krangler og slåss, men samtidig er vi veldig gode venner, slik som søsken er :D

Grunnen til at Trond ble broren min kommer av at han ble god venn med Johnny (altså den ekte broren min :P) på videregående. De havnet i samme klasse og det er vel noe av det beste som har skjedd :D de ble gode venner og de har alltid støttet hverandre på forskjellige måter. De kan henge med hverandre i flere dager på rad og kan finne på masse med hverandre. De hjelper hverandre på jobb (Johnny hjelper ihvertfall Trond :P), tar kjøreturer dag og natt, besøker hverandre hjemme, og det beste av alt: De blir kjent me hverandres familier! :D Dvs jeg har blitt veldig godt kjent med Trond :) Han var ofte hjemme hos oss og det har resultert i at vi har blitt som søsken. Søsteren min og Trond krangler og sloss, ler og tuller, det er konge! Og jeg har ingen problem med å ringe Trond og spørre om han kan hente meg midt på natten hvis ikke Johnny kan :]

Men det søteste jeg har opplevd med de som gode venner var en gang jeg var hjemme en helg. Johnny og jeg tok en spontantur innom Hint og satt det og snakket. Plutselig ringte mobilen hans. "Hils Trond", sa jeg, for det var ingen bombe at det var han. Hihi. Ihvertfall, Trond ringte bare for å snakke.. altså, hvilken gutt ringer bare for å snakke? Han er så søt! :D og så avtalte de å treffe hverandre bare for å ta en liten prat sammen. Hallo! De kjører Stavanger rundt bare for å treffes i to minutter selv om de egentlig ikke har tid. :) de er så snille!

Jeg vil bare si; Trond og Johnny, dere er noen duster og noen av de slemmeste jeg kjenner! :P Men jeg digger dere og er utrooolig glad i dere!
P.S. PASS PÅ HELSA! dere jobber for mye ;) :*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar